czwartek, 19 września 2013

Od Drasilmare CD Eddiego

Co ty śpiewasz ? - spytałam
A..... tak sobie to nie było o Tobie - odpowiedział
Ładnie......- odparłam z uśmiechem co niekiedy się zdarza przy takich przypadkach
Dzięki - odpowiedział.
Musze iść - dodałam i poszłam przed jaskinie
W drodze do domu śpiewałam jak z playbecku , tak krystalicznie i czysto że poprostu ....... cudnie.
( Piosenka : Piotr Rubik ,,To cała prawda " )
( kawałek piosenki który ja śpiewam )

Na nieodkryty ląd.
Możesz go zdobyć sam z wiolonczelą !
To niedaleko z tąd
pod prąd , pod prąd , pod prąd !

Masz prawo kochać, masz prawo śnić
Masz prawo śpiewać, masz prawo żyć
Masz prawo marzyć, teraz i tu
Na przekór kłamstwu na przekór złuuuu!!!

Gdy usłyszałam jak Eddie wychodzi zamilkłam jak na zawołanie.
Chyba Eddie słyszał jak śpiewam.

( Eddie , usłyszałeś jak śpiewam , dokończ )