czwartek, 19 września 2013

Od Eddiego CD opo Drasilmare

Wracałem do jaskini i słyszałem jak Drasilmare śpiewa .
- Wiesz mam ci coś do powiedzenia ... a raczej do za rapowania
Wszystko czego dotknę pęka w rękach, kryształ
Tylko ta muzyka jest krystalicznie czysta
Blizna podobno dodaje szlachetności
Przynajmniej walczyłem jak psy o kości, dość ci
Wyjaśniłem wątpliwości
Czuje dość miłości
Mam ja wyjeb gdzieś, o rząd wielkości
Jem, nie utyję - przyjmij to do wiadomości
Pije, pije, pije, pije do nieprzytomności
Gdy zabierasz coś mi to
Ja robię coś, i
Jeśli daję w szyje, to dla mojej przyjemności
Ty nic nie pojmujesz, gdzie ja teraz się znajduję
Chciałabyś mnie mieć, ale nie chciałabyś mnie, czujesz?
Chciałabyś, ale nie chciałabyś być z takim ...
A ja mam uczucia, czujesz?
Wszystko we mnie protestuje, gdy robię się zły
Zrywam złoty łańcuch i wracam do gry
W tańcu głodowych samców i
Takie jak ty wolę ominąć, bo mogę zginąć
Dziewczyno, powiedz czym jest miłość?
 Zapomnij o tym co się stało dzisiejszej nocy ...

Drasilmare dokończ