czwartek, 19 września 2013

Od Erniny


Poszłam nad jezioro. Jakiś korzeń wystawał i potknęłam się o niego. Mój talizman się złamał!
- Nieee!- zaczęłam krzyczeć
- Nie! Nie chcę umierać! Proszę!- płakałam
Szybko teleportowałam się do Diany
- Co się dzieje?- zapytała widząc mnie płaczącą.
- Talizman, mój talizman...
- Co?
- Złamał się!
- O nie!- Diana również zaczęła płakać
- Wiesz co to znaczy?- powiedziałam
- Tak,
- Pa siostro.- powiedziałam
Przytuliłam Dianę i powiedziałam, że będę nad nią czuwać dzień i noc.
- Przepraszam cię- powiedziałam
- Za co?
- Za wszystko, za to, że mówiłam do ciebie mała.
- Ale
- Nie ale! Mój czas na ziemi się kończy. Niestety. Żegnaj!
Teleportowałam się na łąkę. Anubis już po mnie szedł.
- Anubis,
- Słucham
- Proszę, zrób tak, by nie bolało. Proszę
-...

(Anubis dokończ)