wtorek, 26 listopada 2013

Od Lady Lien CD opo Costy

Odebrałam eliksir i obejrzałam dokładnie.
- Wypij dziś o północy. Powinno cię odmłodzić o 2 lata... Albo o 1 miesiąc. - powiedziała.
- A nie będzie mnie ''łupało'' w krzyżu? Spadłam ze skały. Nie była największa, ale ktoś mnie zaatakował i... jakoś tak wyszło?
- Na pewno bólu nie będziesz czuła, lecz bo kilku latach może wrócić. Nie jestem pewna, co się stanie...
- Cóż... Dzięki za wszystko.
Dogalopowałam do mojego domu i tam czekałam. Nie miałam co robić... Chodziłam od ściany do ściany, rozglądałam się.

Po kilku godzinach, nadeszła północ. Otworzyłam fiolkę i wypiłam szybko.
Nagle zobaczyłam kolorową mgiełkę wokoło mnie. Unosiła się i zmieniała kolor. Próbowałam ją jakoś odgonić, ale nie mogłam. Zrezygnowana, położyłam się do snu.

Rankiem obudziłam się w dobrym nastroju. Nic mnie już nie bolało, czułam się młodziej. Pobiegłam pędem do Costy.

< Costo? Udało mi się odmłodzić? >