piątek, 29 listopada 2013

Od Diany-Piosenka Świąteczna

Dekorowałam nową jaskinie
http://www.peron4.pl/wp-content/uploads/2012/07/belize_jaskinia_01.jpg
I śpiewałam pod nosem
1.W Domu Andrea i Mustanga
życie idzie jak z płatka .
A u Costy
wielki dzień święta idą po prostej.
Zoey i Eddi smucą się za dnia
, bo w ich życiu wielka strata

Ref :
W stadzie dzikich gór
święta idą znów
jaskinie przystrojone
w cudowny złoty róż
a w moim życiu wiele się zmieniło
no cóż !

2.Malinka i Dark się nie cieszą siebie
bo siebie nie cierpią
Another wielki lekarz
lecz serce ma
niż sekretarz
World kocha Malinkę z wzajemnością
a ja jej matka
akceptuje to z radością

Ref:
W stadzie dzikich gór ..

3.Kirke ma złe serce
niczym dąb wiercący
dziurę w głąb
Miłość rośnie i malej
a ja w nie wierze w ciąż

Ref:
W stadzie dzikich gór..

4.Drasilmare i Death żyją
w zgodzie i mnie to cieszy
jak coroczny pieszy.
Ale ich lubię podobnie
jak innych bo są w stadzie najlepszych gór jesiennych

Ref: W stadzie dzikich gór ..

Uwaga !! Piosenka oparta na faktach !!