sobota, 30 listopada 2013

Od Diany

Wstałam wcześnie bo Suzan mnie obudziła mnie.
-Co jest ??
-Wstawaj bo trzeba poćwiczyć.
-No spox.
Wyszliśmy i poszliśmy do zakazanego lasu.
http://www.tapetus.pl/obrazki/n/91660_mroczny-las.jpg
-Dlaczego tu idziemy ?
-Trzeba poćwiczyć.
Przemieniliśmy się nałożyłam strzałę na cięciwę i strzeliłam do najdalszego drzewa w całym lesie.
-Brawo !!!
-Dzięki co jest ???
Usłyszałam hałas za krzaku.
-Schowaj się.
Schowałam się i usłyszałam Eddiego.
-Już czas !!!!
-Okey czas śmierci.
-Śledzimy ich - powiedziała Suzan szeptem
Ale zamiast Eddiego zobaczyłam Assassin 's.
-To Assassin's !
-No !!
Założyłam strzałę ale Suzan mnie powstrzymała.
-Czekaj !
Opuściłam ją gdy nagle coś zatrzeszczało.
-Na drzewo !
Byliśmy na drzewie gdy wyszła Malinka.
-Eddie ?-powiedziała klacz
-Tak Malinka a raczej duchu Malinki !!
Już chciał ją zabić gdy strzeliłam po między nimi .
-KTO TAM !!!??

( Malinka ? )