sobota, 30 listopada 2013

Od Malinki CD opo Diany


- Przestań! Po co tu przylazłaś?
- Chcę cię uratować!
- Odwal się! - powiedziałam i uciekłam, bo nie chciałam tego kogoś widzieć. Biło od niego jakaś dziwna moc, która wcześniej była mi znana. Poszłam w odwiedziny do Deadlocka, mojego znajomego.
- Hej Deadlock!
- Siema Malina! Co tam?
- A nic, nic a co u ciebie?
- A mam szlaban - zaśmiał się ogier - Bo wrzuciłem Degrassi do rzeki.
- A za co?
- Wnerwiła mnie
- Aha - zaśmiałam się
- Przejdziemy się gdzieś?
- A spoko, spoko.
Poszliśmy w stronę plaży. Ładnie wyglądała plaża przysypana śniegiem.
- Ale tu ładnie
- Masz rację.
Kiedy ja stałam zapatrzona w fale morskie dostałam śnieżką.
- O ty! - zaśmiałam się i zaraz zrobiłam dużą kupkę kulek śnieżnych. Mogłabym się tak bawić z nim bez końca. Ale, cóż. Bawiliśmy się 2 godziny, aż w końcu zrobiło nam się zimno.
- Ja już idę do jaskini!
- Hej! - odpowiedziałam i ja też poszłam do jaskini. Zastałam w niej Dark 'a

( Dark? )