wtorek, 31 grudnia 2013

Od Eddiego CD opo Zoey

- Przeczytałeś już książki ? - Spytał Ezio
- No ... i mam kilka pytań .
- Jakie ?
- Bo tu znalazłem takie zdjęcie ...
http://www.fullhdwpp.com/wp-content/uploads/assassins-creed-video-game-41_www.FullHDWpp.com_-728x409.jpg
Pokazałem zdjęcie Eziowi .
- No Honor , Revenge , Justice , Answers , Freedom , czyli Honor , Zemsta , Sprawiedliwość , Odpowiedź , Wolność . Tym właśnie się kierujemy ... Ty teraz masz możliwość zamiany w każdego assassin'a . Od sytuacji zależy w jakiego akurat się zamienisz .
- Aha ... ej to ja się zabieram za dalsze czytanie
Zaciekawiło mnie to wszystko i zacząłem czytać . Było tam coś o Aveline i o tym , że . No właśnie nie do końca zrozumiałem .
- Ezio kto to Aveline ? - Spytałem bo była bardzo piękna
- Jest asasynką pochodzenia francuskiego i afrykańskiego, która pojawia się w obrębie Nowego Orleanu, pod koniec wojny francusko-indyjskiej.
Urodzona jako córka bogatego, francuskiego kupca, Philippa Oliviera de Grandpré oraz afrykańskiej niewolnicy o imieniu Jeanne, Aveline wychowywana była w przyjemnym i luksusowym środowisku. W 1759 trafiła na targ niewolników, gdzie została złapana. Uratowana została przez asasyna zwanego Agatem, który wcielił ją do bractwa i stał się jej mentorem. No i  taki pech , że każdy assassin's nie umie się oprzeć jej urokowi i po prostu się zakochuje .
- Aha ... mogę zatrzymać to zdjęcie ?

- No możesz ... Dobra na dziś już możesz przestać wertować te książki
- Ale może będzie jeszcze jedno jej zdjęcie
- Nie ma już . Jak chcesz to ci załatwię jakieś jej zdjęcia
- Mógłbyś ?
- Uwierz ja się oprę jej urokowi . Bo nie jestem do końca assassin'em
- Jak to ?
- No bo tak naprawdę to byłem wilkiem i tak jakoś wyszło , że Ezio mój pan mi jakoś dał moc , ale tylko po to bym znalazł odpowiednią osobę na assassin'a  . No i ciebie znalazłem .
Ezio się oddalił , a ja jako assassin's wróciłem do jaskini . Ciągle się gapiłem w te zdjęcie .
- O już jesteś - Powiedziała radośnie Zoey
- Co ? No , a chciałaś , żebym przyszedł ?
- Ej nie Eddie , a gdzie Ezio ?
- Poszedł się ogarnąć i coś dla mnie załatwić , a Andy się chowa i nie da się go wyciągnąć z kryjówki 

Zoey dokończ