niedziela, 29 grudnia 2013

Od Zoey

Przyszła do mnie Silent Snow.
Cześć Silent Snow - zaczęłam
Ile razy mam mówić? nie mów do mnie Silent Snow tylko SS czyli Si Si KWP??? - zdenerwowała się
Okey , okey - szturchnęłam ją
AAaaaa....gdzie ten wilk Eddiego? - zaciekawiła się i zaczęła łapką kręcić we włosach.
Przeszedł do Killera , a bo co? - powiedziałam
A.... nic , tak tylko pytam - kłopotała się
Aaaaaaaaa..... zabujałaś się - podejrzewałam
Nie!
Tak
NIE!!
TAK! - przekrzykiwałyśmy się
Nie!!!
TAK! - wzięłam poduszke i walnęłam wilczyce.
O ty - krzyknęła , wzięła poduszke i lałyśmy się nimi dobre 5 minut.
Tak , zabujałaś się - walnęłyśmy się na łóżko
No dobra , wygrałaś - śmiała się
Wszedł Eddie i zobaczył nas na łóżku a wokół nas pełno puchu .
Co sie stało? - stał i wpatrywał się w nas
Nic , tylko SiSi zab.....- nie dokończyłam bo Silent Snow zasłoniła mi poduszką usta.
Śmiałam się.

( Eddie? SiSi jest crazy XD )