niedziela, 24 listopada 2013

Od Crystal CD opo Dark'a

- Dobra starczy - powiedziałam zanim posunęłam się krok za daleko
- Dlaczego ? - zdziwił się
- Bo już wiem co masz na myśli - uśmiechnęłam się - poza tym jeszcze ci nie wybaczyłam tamtego
- Nie przesadzaj - odpowiedział
- Dlaczego - zaśmiałam się
Lubiłam się z innymi droczyć. Wzbiłam się w powietrze i wyleciałam z dziury zostawiając Dark'a samego na dnie.
- Ciekawe jak mnie teraz złapiesz - uśmiechnęłam się do niego
Ogier przeniósł się za mnie
- Niezła sztuczka - powiedziałam
- Dzięki - odpowiedział
- No nic. Muszę już wracać, myślę, że Costa na ciebie czeka - powiedziałam złośliwie
- To nie tak jak myślisz - tłumaczył
- Wiem. Słyszałam waszą rozmowę, ale i tak będę ci to wypominać - zachichotałam i pobiegłam w stronę mojej jaskini

Dark dokończ