niedziela, 24 listopada 2013

Od Dark'a Cd opo Crystal

Byłem strasznie zły . Bo jedyna osoba którą tak naprawdę pokochałem mnie odrzuciła . A z resztą .... mam to gdzieś . Poszedłem do Malinki .
- Dark ?
- No ...
- Jestem w ciąży
- Gratulacje , szukaj sobie teraz ojca dla tego bachora
- Ale Dark
- Nie przerywaj mi ! Zrozum zrywam z tobą , wiesz czemu ?
- Nie..- Klacz już miała łzy w oczach
- Zrozum byłem z tobą . Uganiałam się w tym czasie za Crystal , a moja partnerka ze stada od moich rodziców jest tu !
Po tych słowach wyszedłem . Wróciłem do siebie .
- Co ci kochanie ?- Spytała Lily
- Zostałem odrzucony przez Crystal , a Malinka jest w ciąży ...
- Widzisz ... nie lepiej mieć taką kochankę jak ja ?
- No lepiej .... przynajmniej nie muszę przed tobą ukrywać , że z kimś jestem , albo na kimś mi zależy .
- Do twoich usług ...
Klacz dała mi całusa i przygotowała mi jakieś jedzenie i picie . Podała mi cały zestaw i zapaliła jednym zaklęciem wszystkie świece . W jaskini było jasno , a ja z cieknącymi łzami jadłem chipsy i popijałem piwem.
- Nie smutaj się ... Nie były ciebie warte
- Wiem ... Ale to rodzice wszystko spier******
- No właśnie oni mi powiedzieli , że tobie mnie brak i kazali mi przyjść .
- Czyli to oni ukartowali
- No widzisz , ale chyba dobrze , że jestem
- Ta ... Wiesz gdzie jest Eddie ?
- Nie nic mi nie mówił ... Nawet się z nim nie widziałam
- Dobra nie kłam bo wiem , że od czasu do czasu wpada .... i to nie bezinteresownie
- No był , ale nic nie mówił ... Był bardzo przygnębiony
- Dobra ... znajdę go
Klacz mi dała całusa na dobrą drogę , a ja zmieniłem się w wilka i zwołałem watahę .
- Dobra znacie Eddiego ... Ten co miał Flow
- Znamy ! - Odpowiedziała cała watahcha
- Szukamy go !
Wilki się w mig rozproszyły . Ja z Matty też poszedłem go szukać . Szukaliśmy już z 3 dni ,  aż znalazłem go .
- Eddie !
- Dark ?
- Nie duch ... No pewnie , że ja . Stary czemu wyparowałeś ?
- Zostanę ojcem ... mówiłem
- Ale to nie powód by uciekać
- Dla mnie tak
- Stary !
- Dobra wrócę , ale to nie możliwe , że to moje dziecko ! Wiesz jak to boli ?!
- Nie , ale wiem , że nie jesteś taki by zostawić Zoey
Chwyciłem Eddiego i poszliśmy do stada . Eddie ciągle nocował u mnie w grocie . Bo bał się wrócić do jaskini .

Crystal dokończ