poniedziałek, 25 listopada 2013

Od Malinki CD opo Dark


- Wiesz co, nie przejmuj się... - powiedziałam próbując pocieszyć Zoey
- Jak mam się nie przejmować jak mój ukochany nie pojawia się tu od kilku dni?!
- Spokojnie, teraz musisz być spokojna i się nie stresować. Może nie umie tego pojąć i postanowił na kilka dni sam zostać?
- Może masz rację... - powiedziała i się położyła
- To ja już pójdę, a ty odpoczywaj.
Poszłam do swojej części jaskini i poszłam spać. Rano obudziłam się wcześnie, ale Dark jeszcze wcześniej. Powiedziałam mu, że muszę z Zoey gdzieś iść.
- To co idziemy go szukać?
- Kogo?
- Eddiego.
- Okey.
- To gdzie zaczynamy?
- W lesie?
No więc poszłyśmy do lasu. Szukałyśmy go długo.
- Ej widzisz to?! - zapytała mnie Zoey
- No! Choć, może to on! - powiedziałam. Poszłyśmy tam...


( Eddie? )