niedziela, 24 listopada 2013

Od Malinki


- Dark!
- Czego!?
- Ty mnie nie kochasz...
- A dlaczego tak myślisz?
- Ja nie myślę. Ja wiem.
- Co ty se możesz wiedzieć!? - krzyknął
- Może nie zdajesz sobie sprawy, ale ja potrafię czytać w myślach...
- Kłamiesz...
- Nie, ale dotarłam do twoich myśli w tym właśnie momen... - nie zdążyłam dokończyć, bo głos mi się załamał i się popłakałam
- Ty! Ty kur** oszuście! Wypier***** z tąd!
- Mała, zagalopowałaś się.
- Nie nazywaj mnie małą! Nie jestem już słodką kobyłką ze stada światłości! - krzyknęłam i kopnęłam go w oko
- A być se z tą twoją kochaniutką Crystal! Wiesz, że mogłabym pokochać Cię bardziej! Bardziej niż ktokolwiek! Ale ja nigdy bym Cię nie zdradziła... i pamiętaj... ja cię kocham, ale nie mogę znieść tego, że ty mnie cały czas zdradzasz.

(Dark?)