wtorek, 26 listopada 2013

Od Maliny CD opo Zoey


- Yyyy.. ty wiesz czym ty jesteś?
- No właśnie, nie zbyt... czy byłabyś tak miła i mi powiedziała?
- Jesteś konio człowiekiem, albo kucyko człowiekiem. Jednym słowem - masakra
- Gorzej!
- To może zamień się w zwykłego konia?
- A jak???
- Czekaj. - powiedziałam i użyłam pewnej umiejętności, której nauczyła mnie ciotka Ernina. Po chwili klacz zmieniła się w zwykłą Zoey.
- No w końcu. Dzięki.
- To coś nadaje się na...
- Na?
- Na haloween do straszenia źrebaków - zażartowałam
- Ha, ha. To jest jakaś masakra! Wyglądam jak debil.
- Nie jest źle - powiedziałam z lekko przekrzywioną głową, gdy Zoey znów zmieniła się w to coś. Nagle przyszedł do nas Dark
- Cześć dziee... wczyny?
- Tak wiem, że to dziwnie wygląda...
- No, może trochę...
- Tak minimalnie nie? - zaśmiałam się do Dark 'a
- Tak.. tylko trochę wyglądasz jak mutant i to wszystko - uśmiechnął się do niej

( Zoey? )