sobota, 23 listopada 2013

Od Zoey CD Eddiego

Szłyśmy sobie całą droge i nie nudziłyśmy się.
WE ARE THE CHAMPIONS MY FRIEEEEND - śpiewałyśmy sobie śmiejąc się do łez.
Mija godzina ......2 godziny......3 godziny, a nas nie ma w domu.
Cały ten czas spędziłyśmy w wodzie szukając korali wodnych i ostryg.
Znalazłyśmy po 6 korali wodnych i po 2 ostrygi , w każdej była perła.
Uplotłyśmy z trzciny naszyjniki z perłami i założyłyśmy je na szyje.
Idąc do domu opowiadałyśmy sobie kawały.
Ja zaczęłam.
Wiesz że Chuck Norris potrafi zjeść trociny i wysrać deskę? - śmiałam się
Przez chwile stanęłyśmy żeby zajażyć , po chwili buchnęłyśmy śmiechem.
O jezu! super mi sie z Tobą bawi - powiedziałam do Maliny
Nawzajem - odparłam

Tak w sumie nie było nas 6 godzin przez które bawiłyśmy się w najlepsze.

( Eddie lub Dark , dokończcie )