sobota, 7 czerwca 2014

Od Kobalt'a Cd Revenge

Ruszyłem z klaczą bo co innego miałem zrobić
Poszliśmy Do Alfy .. była to klacz z wyglądu spoko całkiem niezła .. ale
nie dziewczyny mi w głowie tylko walka Costa czyli Alfa szybko wyjaśniła mi panujące zasady nie musiała kilka razy powtarzać ..
Potem poszedłem Nad rzekę Nai ... zgasiłem pragnienie i skubałem trawę .. usłyszałem szelest odwróciłem się i zobaczyłem drapieżnika
http://i.imgur.com/O5U6l.png
Byłem jego celem przemądrzały lew czaił się i wyskoczył wtedy wziąłem go na mój róg przebiłem a on wydał ostatni ryk jeszcze rogiem rozwaliłem resztę jego ciała przebitego z nudy .. bo to nawet nie jest zagrożenie .. zabaweczka treningowa ..
Róg miałem we krwi gdy nachyliłem się by umyć go w odbiciu wody dostrzegłem klacz

<Revenge albo inna>