wtorek, 17 czerwca 2014

Od The worst end'a CD Opo Shanti

Po tym co zrobiła mi Shanti zacząłem się jej trochę bać. Wyglądałem strasznie dlatego postanowiłem nie wychodzić z domu przez dłuższy czas.
Gdy byłem w domu obejrzałem się dokładnie i myślałem co zrobić by wyglądać choć trochę lepiej. Zrobiłem sobie czarny pseudo płaszczyk i zaszyłem się w domu. W tym momencie miałem ochotę umrzeć. Jeszcze nigdy nie zostałem tak poniżony. Musiałem się na kimś wyżyć. Dziś postanowiłem skorzystać ze swoich mocy i zajrzeć w przyszłość.
Po chwili skupienia zobaczyłem, że moja sierść odrośnie po miesiącu, a grzywa po 3 tygodniach ale oczywiście nie będzie takiej długości jak kiedyś. Postanowiłem troszkę głębiej zajrzeć do przyszłości i zobaczyłem Killera w klubie z jakimiś laskami. Nie zwracałem na to uwagi i wróciłem do realnego świata. Zrobiłem się głodny więc coś zjadłem i poszedłem spać.