niedziela, 24 listopada 2013

Od End'a CD Maliny

- Okey. Nie ma sprawy. - powiedziałem i ulotniłem się. Poszedłem szukać swojej jaskini i znalazłem.
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCFe1h_budBlg1SwmXmjsyHli0ydkJ45zTuE_Jw2ZK9wn58mKX
Była ładna i przestronna. Po kilku minutach zorientowałem się, że już wieczór. Zerwałem szybko różę.
 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWZoWjajh3zjZ5i5zdKRYgSs6gXArNWJ10I8uOf8gwBevRYaPC
i pobiegłem na plażę. Malina już tam czekała
- Przepraszam, długo na mnie czekasz?
- Nie, przed chwilą przyszłam.
- To dla ciebie! Piękna róża dla jeszcze piękniejszej klaczy - powiedziałem dając klaczy różę
- Dziękuję ci bardzo! - klacz to mówiąc zarumieniła się
Usiedliśmy razem i wpatrywaliśmy się w zachód słońca. Kiedy nastąpił wieczór poszedłem zaprowadzić Malinkę do jej jaskini.
- Boję się tu być. Jeszcze teraz, kiedy Dark zobaczył mnie z tobą. Zostaniesz tu ze mną?
- Dobrze. - powiedziałem. W tym samym momencie do jaskini wleciała klacz całująca się z jakimś ogierem
- Yyy? Mamo? - powiedziała Malinka, a nieznajoma klacz popatrzyła się na nią i powiedziała
- To my sobie pójdziemy...
- Okey?
- Sorki za mamę.
- Nie szkodzi - zaśmiałem się
Kiedy położyłem się, klacz położyła się obok mnie. I popatrzyła w moje oczy.
- Masz piękne oczy
- Ty piękniejsze.
- Ty masz piękniejsze
- Ty masz piękniejsze
- Nie! Bo ty masz piękniejsze
- Niebo zostaw lotnikom! - zażartowałem - Ty masz najpiękniejsze oczka i koniec - zaśmiałem się
- Okey, niech ci będzie - powiedziała uśmiechnięta
- Z tobą czuję się lepiej niż z Dark' iem.
Milczałem. Byłem tak szczęśliwy, a poza tym... chyba się zakochałem

( Malina? )