niedziela, 24 listopada 2013

Od Malinki CDN...


- Muszę ci coś powiedzieć
- Słucham? - powiedziałam radośnie
- Ja cię okłamałem
- Co!? Ale o co chodzi?
- Ja nie mam na imię Dark.
- Ale dlaczego mnie okłamałeś? Ty wiesz co ja w życiu przeszłam!?
- Przepraszam - powiedział ze skruchą - Mam na imię The end of the world, ale możesz do mnie mówić World
- Piękne imię... - powiedziałam jak gdybym marzyła
- Dziękuję, ale nie jest aż takie piękne.
- Nie wymyślaj! Ładne jest!
Nagle podszedł Dark.
- I co? Ledwo z tobą zerwałem a ty już z innym jesteś?! - wykrzyczał
- Ej! Nie tym tonem! - stawił się za mną End
- A ty co? Lalusia zgrywasz!
- Nie mów tak do niego! - powiedziałam
- Bo co?
- Zignoruj to - szepnęłam na ucho End'owi i poszliśmy dalej od niego.
- To on ci to zrobił? - zapytał End
- Tak...
- Świnia.
- Nie nazywaj go tak, proszę, choć można by go było tak nazwać.
- Okey, okey.
- Czuję się przy tobie bezpiecznie.
Ogier zamilkł i było widać, że się zamyślił
- Muszę ci coś powiedzieć , ale choć do mnie do jaskini- przerwałam mu w rozmyślaniu
- Okey...
Kiedy byliśmy już w jaskini, opowiedziałam mu o źrebaku.
- Lubię cię. Bardzo cię lubię - powiedziałam cicho
- Ja ciebie też bardzo lubię. - odpowiedział
- Obiecaj mi coś.
- Co?
- Że nigdy mnie nie skrzywdzisz
- Obiecuję.
- Robisz coś dziś wieczorem?
- Nie, a co?
- Może byśmy się spotkali wieczorem na plaży?

( End ? )