piątek, 25 października 2013

Od Drasilmare

Rozmyślałam tak nad wszystkimi .
Podniosłam głowę.
W konarach drzew ujrzałam smukłą wysoką postać.
Zboczyłam z tej drogi i ruszyłam truchtem.
Truchtałam w kierunku w którym przyszłam.
Ku mojemu zdziwieniu droga była zawalona gałęziami.
I znów ta smukła wysoka postać .
Dobraa...jestem w jakimś lasku , droga jest zawalona , i ta czarna postać - ciarki mnie przeszły
I do tego jest CIEMNO! - dodałam patrząc na słońce , właściwie na wschodzący księżyc.
W oddali było słychać jakieś coraz głośniejsze szmery.
Aż to wszystko ustało.
Znowu nie mogłam użyć mocy.
Ssss..ll....sle.....nd....er....mmman..... - dygotając ostrożnie się odwróciłam
W środku w moim ciele wiszczałam w niebo głosy a moje źrenice stały się malutkie jak ziarnko piasku patrząc w ten jeden jedyny punkt.
Na niebie rozległy się pioruny i błyskawice które oświetliły ciemne niebo.
W białą gembe oświetloną blaskiem księżyca.
A więc witaj powtórnie , Drasilmare - powiedział Slenderman grubym basem do mnie.
Wwwwwww...ww....wi....wi..witt.....witaj...... - jąkałam się
CO ON KURDE , ILE MA ŻYĆ!? - powiedziałam do siebie
Czy nie zastanawia Cię czemu znowu się widzimy? - mówił
Nnoo...tt..troche
Przełknęłam ślinę.
Dobra , czego ode mnie chcesz - wstałam i powiedziałam odważnie.
Posiadasz wielką moc , a w zamian za twoje życie mógłbym pojąć także siłę od Deatha.
Odwal sie od niego SŁYSZYSZ?! - podniosłam głos
Bo co? - spytał przytrzymując mnie przy gardle
TO - kopnęłam go kopytem.
W odpowiedzi usłyszałam tylko głośny ryk i chmure macek trzymających sztylety , miecze i siekiery.
Nie potrzebnie to zrobiłam - jąknęłam do siebie i zaczęłam wiać.
Odbiłam się od drzewa i wyprzedziłam Slendermana co dało mi doprawdy , niewielką przewagę.
W ostatniej chwili wbił mi sztylet w udo .
Jeżeli mnie zabijesz , nigdy nie dostaniesz mocy - wydusiłam z siebie ukrywając przenikający mnie ból.
Wiem co zrobić żeby dostać to czego chce ! - wykrzyknął
Szedł do mnie z tą masą żelastwa .
ja tylko zamknęłam oczy , i czekałam..........na śmierć.

( Death dokończ )