poniedziałek, 2 grudnia 2013

Od Costy CD opo Anothera

- Na pewno wiesz co to znaczy być innym niż rodzice . Ja właśnie taka jestem . Nie raz bym ich zabiła , a czasami są dla mnie całym światem .
- Ja swoich bym chciał tylko zabić
- Możemy się przejść ?
- Jasne
Poszłam z Anotherem na obrzeża stada w same szczyty naszych gór .

- Jak tu dziwnie ... fajnie tajemniczo , ale dziwnie ... - Another nie umiał wyrazić w słowach tego co widział
- Bez słów .
- Dokładnie
- Wiesz ponoć tylko konie o czystym sercu zobaczą tu coś czego inne konie nie dostrzegą
- Co ?
- Nie wiadomo ... jeszcze nikt nie ujrzał .
- Może zostańmy ?
- Okey
Tak o północy zaczęły się dziwne rzeczy dziać na  szczycie . Na niebie było widać 101 dusz . Było okropnie . Ze strachu wtuliłam się w Anothera . Niebo było czarne i przecinały go pioruny .
- Boję się ! - Powiedziałam
Another patrzył na te zjawisko . Nagle dusze zaczęły nas szarpać . Wyciągały gdzieś wysoko w niebo i puszczały . Nie miałam siły już latać i poleciałam w dół jak kamień ...

Another dokończ ( uratujesz Costę ?)