czwartek, 26 września 2013

Od Anubisa CD opo Drasilmare

Byłem w miejscówce Hadesa ...
- Hades ... Czy ja muszę chodzić i ulegać Lethal ?
- Nie ! Ona próbowała mnie wygryź ze stanowiska i za to masz ją zabić !
- Nie jest ci jej szkoda ?
- Złamała kodeks i naraziła się .
- A moje serce ?
- Chcesz być zwykłym duchem ?
- Nie bardzo ... Bo dało by się mnie zniszczyć .
- No to twoje serce będzie bezpieczne , ale masz wykonywać moje polecenia i nie robić taryf ulgowych ...
- Dobra ...
- To teraz zabij Lethal ...
- A ona ma serce ?
- Tak i w dodatku jest śmiertelnikiem .
- To będzie jazda !
Oddałem hołd Hadesowi i wróciłem na ziemię . Szukałem Lethal ... Zauważyłem Drasilmare i nie bardzo chciałem z nią się widzieć . Przeszedłem ją , ale raczej zauważyła mój cień .
- Kim jesteś ?!
- Twoja miernota ...
- Anubis !
- Brawo ... nie mam czasu bo muszę coś załatwić !
Pokłusowałem na polanę bo tam była Lethal , a Drasilmare za mną .
- Lethal !
- O kotku ... jesteś .
- No i zgadnij co się stanie !
- Już wiesz ?
- Tak ! Jak mogłaś złamać kodeks !
- Nie dam ci się przeprowadzić !
- Nie musisz !
- Spróbuj !
- Spróbuję i ch...
Odsunąłem Drasilmare w bezpieczne miejsce i rzuciłem się na Lethal . W okół nas pojawił się ogień ... Bardzo wysoki ogień . Zraniłem Lethal , a z jej rany poleciała krew .
- Czujesz ?! To twoja krew ... Zawsze nią się posługiwałaś by mnie opętać !
- Bo wiedziałam co jest twoim słabym punktem !
Ogień który był w okół nas zamkną się w kopułę i nic nie było widać . Przystąpiłem do ataku . Powoli po kawałku odrywałem Lethal skórę . Lethal zaczęła wrzeszczeć . Jej krzyk przebijał się przez ogień . Słyszałem Eddiego i Drasilmare . Postanowiłem zniszczyć tą wywłokę za to co zrobiła . Opuściłem ogień .
- Masz przeprosić Drasilmare za to co zrobiłaś !
- W życiu !
Magią wywołałem na Lethal większy ból ,ale nie pozwalałem jej zginąć .
- No to co miałaś powiedzieć ?!
- Drasilmare bardzo cię przepraszam za wszystko ...
Po tych słowach rozszarpałem ją do końca i wypiłem jej krew .
- OMG ! Stary co to było ? - Spytał Eddie
- Koniec Lethal !
- Co ona zrobiła ???
- Dużo złego i za plecami tatusia ... Teraz będzie się smażyć w piekle !

Drasilmare dokończ