wtorek, 24 września 2013

Od Eddiego

Jak skończyliśmy z Anubisem remont . To chciałem zobaczyć czy wystrój nie zniszczy głosu gdy będę rapować lub śpiewać .
- Flow daj muzykę South Blunt System - Szyder !
- O ... Będzie ciekawie .
- Ohhh yeaah (szyder szyder szyder )
Ooo.. (szyder szyder szyder)
Oooo ooo..
Ooo..
1 .To koniec, ostatni raz ogień zapłonie.
Ty wyciągasz mnie przez okno za dłonie
Lecz już nie co dzień tak jak dawniej.
Zaburzasz wyobraźnie, jest tyle perspektyw.
A podkulawiasz na starcie.
A ja jestem cynik, znam wartość swej opinii
I niczego za razem
Szydzę z debili
jestem szyderczy z tego ze z czegoś szydzę
Mówię, co widzę, jak Diogenes, na tym bicie
Jesteś szyder słyszany nie w odbiciu tych realiów
A w miłości przydałby mi się duszy sanitariusz
Jesteś cynik słyszane w tłumie, nie chce oklasków
Zmień swoje fronty
Po co ci szyder, spytaj się znawców
Sama mnie zrodziłaś, wyczerpałem swój limit
Może coś dałaś, może nie, na pewno zmieniłaś mój image
Jak Sony Entertainment zmieniałaś mnie po linii
Jestem sobą, mam sentymenty, ale mówię finisz

Ref. jestem szyder szyder szyder po swoje idę tego uczy te państwo jedności nienawiści bidzie
jestem szyder szyder szyder a to polska to jest związane z supłem bo jest tak beztroska
jestem szyder szyder szyder po swoje idę tego uczy to państwo w jedności nienawiści bidzie
jestem szyder szyder szyder a to polska to jest związane supłem bo jest tak bez troska

2.Jestem cynikiem, chodnikiem obok ciebie idę po swoje
Zawodnikiem, szydzącym bez likiem
Mam trzy naboje, a to jest szydera, która jest rewolwerem
Ty masz realia, że muszę cieszyć się [CENZURA] skwerem
S do O do U do T do H
Rząd przeciwko nam, wezmę to na bark, na mnie zwal
Mam w dupie, kpię z tego 2 razy 2 każdego dnia
To moje ego, a twa gra
Nazwano mnie tak dawno, jak hitem była Bogurodzica
Czy to mój umysł, czy twój lekki obyczaj
Od relaksu się odzwyczaiłem bo ty mi go nie dasz
Ledwo dajesz, możność życie masło i kawałek chleba
Ta piosenka o miłości nie jest, bo jej w sobie nie mam
Tak mnie nauczyłaś, mam tylko oddźwięki i ich nie sprzedam
Widzisz niewinnych powierzasz ich dwóch obliczom
Pozostanę szyderem, a ty ulicą

Ref. Jestem szyder szyder szyder po swoje idę tego uczy to państwo w jedności nienawidzę bidzie
jestem szyder szyder szyder a to polska to jest związane supłem bo jest tak beztroska
jestem szyder szyder szyder po swoje idę tego uczy to państwo w jedności nienawiści bidzie
jestem szyder szyder szyder a to polska to jest związane supłem bo jest tak beztroska (x2)

Andrea dokończ