niedziela, 22 września 2013

Od Eddiego CD opo Aqua

- Weź zejdź ze mnie bo nie mam ochoty z tobą rozmawiać .
Odszedłem od klaczy . W jaskini już impreza się skończyła i Anubis zaczął sprzątać .
- Oo... Coś się stało ?- Spytał się
- Może ...
- Bo wyglądasz jak miernota ...
- Pomóc ci posprzątać ?
- Przydało by się .
Chwyciłem worek na śmieci i zacząłem sprzątać ...
Po dobrze wykonanej robocie wybrałem się z Anubisem do Andrey .
- O Andrea możemy opuścić tereny ?
- Noo... a po co ?
- Wystrój wnętrz jaskini .
- Aha ... Polecam stado tygrysów ... robią bardzo fajne rzeczy .
- Spoko wpadniemy tam .
- A zaniesiecie coś im ?
- Spoczko .
Andrea dała nam list ...
Anubis i ja wyruszyliśmy w podróż . Dostarczyliśmy list i pozbieraliśmy ozdoby do wystrojenia jaskini .Po powrocie od razu ruszył remont .
- Anubis ... pomieszczenie przy wejściu zrobimy w kolorze złoto-szarym .
- Super ... moje pomieszczenie będzie koloru czerwonego i czarnego .
- A główne ?
- Może łagodny fiolet ... i żółty akcent ?
- Dobrze myślisz ... Mam dla ciebie koraliki .
- Po co ?
- Do zawieszenia na wejście do twojego pomieszczenia .
Koraliki były w kształcie czaszek i zasłaniały wejście tak by z zewnątrz nie było widać środka , a od środka było widać co się dzieje na zewnątrz .
- Wow są fajne ... zawieszę je po malowaniu . Bo nie chcę je pobrudzić .
- Och och ... Moje koraliki to kawałki lustra , ale w prostokątach z szlifowanymi krawędziami .
- Super ...
- To do roboty .

Aqua dokończ