piątek, 20 września 2013

Od Eddiego CD opo Anubisa

Od razu poleciałem z zaproszeniami . Na początek poleciałem do Drasilmare i jej siostrzyczki .
- Hej wpadniecie dziś do jaskini na imprę ?
- Chętnie ! - Powiedziała Aqua
- Super ... Za rapuję jakąś piosenkę Pezeta .
Klacze się uśmiechnęły . Poleciałem do Andrey i Mustanga i wręczyłem im zaproszenia . To byli wszyscy których znam . Wróciłem do jaskini i rozwiesiłem ozdoby , przygotowałem poczęstunek i idealne nagłośnienie . Anubis leżał w kącie i płakał . To było bardzo dziwnie . Zasłoniłem go i czekałem na gości . Gdy wszyscy się zeszli , podszedłem do mikrofonu .
- Bardzo dziękuję , że dziś przyszliście . Chciałbym wam co nie co za rapować .
Jestem podróżnikiem, podróżuję po dźwiękach
Wszędzie słyszę je, szukam ich, to mnie napędza
Kiedy słyszę dźwięk, rusza mnie, w uszach mi brzdęka
Czasem myślę, że wkurza mnie, jak pusta butelka
Lecz potrzebuję dźwięków, żeby iść naprzód
Moje miejskie korzenie guma zrywa z asfaltu
Gdy wciskam gaz dudni bas, to miasto nas wciąga
WWA Custom Sound

Nie mogę zasnąć, noc wciska mi start
Wbijam na party, jak bym właśnie robił napad na bank
Jestem raperem, choć ubrany jak punk
Pije J&B w fotelu, potem wbijam na parkiet
Walę drinka, jakby ze mną James Brown pił
Potem czuję się trochę funky, mam
Taki styl, unikalny dźwięk warszawski mam
Podpiąć bas i gram!

Wysyłamy dźwięki na koniec świata
Z WWA dźwięków rajd Paryż Dakar
Ja i Auer tak jak Puff i Big Poppa
Wysyłamy dźwięk made in Wawa
/2x

Jestem mega-fanatykiem miejskiego zgiełku
Bit jest narkotykiem, a świat składa się z dźwięku
Idę przez ulice, które grają muzykę
Albo dają im życie, a ja daję im wersy
Tu jest życie, a nie gdzieś na Pudelku
Chwile płyną po bicie coraz szybciej, po miejsku
Zegar tyka, czas umyka aż zatyka cię!
Ja nie liczę czasu, mam muzykę i tak liczyć chcę, życie me
Pytasz o dźwięki- wszędzie słyszę je
To miasto zawsze samo mi pisze tekst, ej
Gdziekolwiek jestem, omijam ciszę, więc wiesz
Gdziekolwiek pójdę, nowy usłyszę dźwięk gdzieś
Więc wiesz, idę tam, gdzie miasto nie daje zasnąć nam
I tam na własność mam i gram
Super towaru, który przez ucho ćpam
Z bram jak z membran gram
WWA Custom Sound Men

Wysyłamy dźwięki na koniec świata
Z WWA dźwięków rajd Paryż Dakar
Ja i Auer tak jak Puff i Big Poppa
Wysyłamy dźwięk made in Wawa
/2x

Drasilmare dokończ