sobota, 21 września 2013

Od Aquy CD Eddie

Kiedy Drasilmare wybiegła z jaskini podeszłam do Eddiego
-Ty łajzo!!!
Krzyczałam rozwścieczona na Eddiego.
-Jak mogłeś tak powiedzieć do mojej siostry?! Nie wstyd Ci?!
-No ale wiesz...t-taka p-prawda...
Wyjąkał zdezorientowany Eddie cofiąc się powoli do tyłu.
-Jak śmiesz! Powinnam Ci teraz przylać w pysk!!!
-Uspokuj się! Nie pasujemy i tyle...
Tłumaczył się ciągle.
-Nawet nie próbuj wychodzić, mogłeś po prostu powiedzieć że nie pasujecie a nie od razu ją obrażać, ona wcale nie wygląda jak laleczka, za to ty wyglądasz jak burak z lasu!
Zaczełam się palić, dosłownie, grzywa, ogon i oczy zaczeły płonąć jaskrawo-niebieskim ogniem. Miałam ochotę teraz zabić Eddiego, nie wiem w sumie dlaczego, byłam zła na niego za to że obraził moją drogą siostrę. Jednak chyba przesadziłam...
-O jeny ty się palisz!
Krzykną i oblał mnie wodą i uśmiechną się ironicznie.
-E...ty...ty... jeszcze mnie popamiętasz za TO i za obrażenie Drasilmare!!! Jeśli będzie załamana BARDZO, a będzie na pewno bo w sprawie ,,uczuć'' to ona wiele przeżyła.


(Wiem że nie było opo. do mnie ale musiałam Eddie dokończ)