piątek, 20 września 2013

Od Drasilmare

Wylegiwałam się spokojnie na słońcu z moją siostrą póki nie przylazła ta pokraka.
JEZU!!! Czego chcesz pokrako , mało Ci? - wrzasnęłam mając ją gdzieś
aaaaa..... to o tej miernocie mówiłaś - odparła Aqua patrząc na Lethal
A ty niby kim jesteś - spytała Lethal na Aque
No rzecz jasna lepszym od Ciebie koniem - odparła Aqua i znowu zaczeła sie wylegiwać.
Drasilmare , mój tata Ci za wszystko odpłaci ! - wrzasneła Lethal
A twój tata to kto? - spytałam
HADES! - wykrzykneła dumnie klacz mając nadzieję że ja się pzrestraszę
...chwila ...HADES!? - spytałam
TAK ! - odparła Lethal dumnie myśląc że to mnie przestraszyło
AAAAAaaa..... to ten idiota z pod czternastki o którym mówiła ciocia - odparłam złośliwie
Lethal zrzedła mina co mnie ucieszyło
JAK CIE..... - wykrzykneła Lethal i rzucając się na mnie odbiła się spowrotem.
Pole siłowe złotko ... pole siłowe - mówiłam do niej
Ojj... boisz sie mnie?? - spytała ironicznie
Nie , po prostu nie chce żebyś zarażała trawę wokół mnie i truła powietrza swoją obecnością - dokopałam jej
a teraz zjeżdżaj - odparłam .

( dokończ kto chce )