piątek, 4 października 2013

Od Drasilmare CD Anothera

Uważnie przyjrzałam się temu koniowi.
Kto to? - pytała Andrea

Cześć siostro - odparł złośliwie koń , właściwie klacz
Skąd tu jesteś!? - krzyknęłam na klacz
Z nieba - śmiała się wrednie
Myślałam że cie zgładziłam , ale nie matka i ojciec musieli Cie bronić! - mówiłam do niej
Ohh.. a to twoi przyjacielee... - mówiła klacz patrząc na Andreę i Anothera
Odwal się i spadaj do swoich kumpli rzygających tęczą! - krzyknęłam
Nie będziesz mi rozkazywać! - odparła
BO CO?! ZABRONISZ MI?! - wygięłam jej noge
Dobra ide ide! narka - uległa klacz
Nie wracaj ! - krzyknęłam

Kto to był!? - zapytała Andrea
Moja trzecia siostra. Nienawidzę jej. Nie wiedziałam że tu będzie.
Kiedyś była normalna , dobra .... teraz coś się stało i tak się zachowuje - opowiadałam

-....

( Another lub Andrea dokończcie )