niedziela, 15 września 2013

Od Drasilmare CD opowiadania Anubisa

MAM TEGO DOŚĆ!! - krzyknełam i rozwaliłam klatkę pełną mocą .
Od piekielnej wściekłości zmieniłam wygląd :
 
Szłam w kierunku Lethal.
W moich czach dało się poznać śmierć.
Wyraźnie widziałam , Lethal się przestraszyła.
prosze prosze... ktoś tu sie ZLĄKŁ! - powiedziałam i przybiłam ją do ściany skrzydłem.
kkkim jesteś miernoto - mówiła śmiejąc się z trudem.
Ja? ..... osobą która zaraz Cie ZABIJE! - krzyknełam i zadałam jej śmiertelny cios na pół ciała.
Zwijała się z bólu.
Jeżeli przeżyjesz ..... nie wchodź mi w drogę mizerna czarodziejko! - krzyczałam i odeszłam zostawiając krwawiącą Lethal na pastwę losu.
 Tą całą sprawę z zranieniem Lethal widziała Laura.
A ty co się tak patrzysz.... nie waż się myśleć że jestem bezbronna powiedziałam patrząc na nią.
Jjjjjaaa.... już sobbie iddę..... - wyjąkała i odbiegła.
Ja tylko parsknęłam i zaczęłam latać w powietrzu przypatrując się dołowi.

Szykuj się ..... właśnie rozwścieczyłeś panią piekła !! - wrzasnełam i wzniosłam się w powietrze szukając Anubisa

Tylko on mógł mnie powstrzymać.
Miałam pełnię mocy. Największą moc demonów jakiej świat nie widział.

( Anubis dokończ )