czwartek, 19 września 2013

Od Diesel

Należałem już do Stada Mroku. Postanowiłem pójść nad Rzekę Nai. Spotkałem tam piękną klacz.
- Witaj- powiedziałem
- Cześć
- Jak masz na imię?
- Jestem Storm Claut, ale możesz do mnie mówić Stormi
- Ja jestem Diesel, jestem bratem Shadowa. Znasz go?
- Tak
- Fajnie.
- Może oprowadzić cię po terenach Stada Mroku?
- Jak możesz...
Poszliśmy najpierw nad jezioro
- Ale tu pięknie!
- Tam daleko, w głębinach jeziora mieszkają potwory morskie. Podobno kiedyś zamiast wody w tym jeziorze była krew.
- Wow, ale fajnie
Później poszliśmy na Pustynię
- Ale tutaj ładnie
- No, zgadzam się z tobą
Poszliśmy nad magiczne źródełko.
- Wow, ale to ładne
- No, bardzo ładne.
- Orientujesz się gdzie jest jaskinia?
- Oczywiście, że tak.
- Zrobimy małe wyścigi?
- Okey.
Pocwałowaliśmy do jaskini. Najpierw ja wyprzedziłem Stormi, a później ona mnie. Do jaskini dotarliśmy w tym samym czasie
- Ha, ha remis.
- Niezła jesteś
- Ty też jesteś szybki.
- Pić mi się chce- śmiałem się
- Mi też
-Zaczekaj.
Poszukałem dość dużej dziury w jaskini. Wlałem tam wodę.
- Teraz możesz się napić
- Dzięki
Napiliśmy się razem wody.
...


Stormi ?