niedziela, 15 września 2013

Od Eddiego

Dreptałem jak ten ciołek po świecie . Bo poprzedniemu stadu nie spodobało się moje imprezowe nastawienie . Szedłem tak myśląc o wszystkich dziewczynach które były zawiedzione tym , że były tylko na jedną imprezową noc . Wpadłem na klacz . Od razu przemieniłem się w postać gotową do walki .
- Kto ty ?! - Spytałem
- Laura ... A ty?
- Eddie ... - Z powrotem zmieniłem się w siebie - Tak w ogóle gdzie jestem ?
- Na terenach Stada Dzikich Gór
- Ooo... o ... zaprowadź mnie do Alf
- Dobra
Klacz prowadziła mnie Bóg wie gdzie , ale znalazłem się na łące .
- To są alfy
- Thx
- Co ?
- Dzięki
Klacz odeszła , a ja podszedłem do alf .
- Witam ... Jestem Eddie dla przyjaciół i ziomów DJ Mrozu . Chcę dołączyć do stada .
- Okey . O to jest Anubis z nim będziesz w jaskini i on ci pokarze stado .