wtorek, 17 września 2013

Od Anubisa CD opo Storm Claut

Jak obca klacz odeszła podniosłem list i go przeczytałem .
- Siema Bisku ...
- Siema ...
- Nie jesteś zły , że cię nazwałem Bisek , a nie Anubis .
- Co ? No ...
- Ziomuś odbiło ci ?
- No ..
- Pali się !
- No ...
Eddie wyrwał mi list i zmieniając się w postać bojową poleciał na drzewo obok jaskini .
- Eddie oddaj !
- No chyba nie ... " Zapewne czytasz ten list...." . No czytam ... Od kiedy pojawiła się Lethal nic nie jest dla Ciebie ważniejsze od niej chociaż sam mi mówiłeś że jest wiele rzeczy ważniejszych..... " Ojejku ..."Gdy zraniłam lethal rzuciłeś się na mnie bez powodu.... ja jej tylko oddałam ....... sam wiesz.... ona zaczęła...
mówiłeś mi że potrafisz się jej wyrwać .... a teraz?..... teraz co??...." Jajo ..."Każdy gdy coś jej zrobi rzucasz się na niego bez pamiętania kim na prawdę jesteś...... Może i mnie nienawidzisz za to że zraniłam Lethal....
ale ty zraniłeś mnie bardziej.....
Drasilmare
- Oddawaj !
- Jejku masz i tak go przeczytałem . Stary kiepsko ... Ja bym ją zaliczył i odhaczył na liście .
- Ja to nie ty .
- Aha to napisz do niej jak bardzo ją kochasz i  zrobisz z siebie totalnego durnia .
- Bo może masz lepszy pomysł
- A mam ...
Eddie dokończ