środa, 18 września 2013

Od Eddiego CD opo Anubisa

- Patrz i ucz się ! - Powiedziałem
Chwyciłem się pióra i zacząłem pisać .
- Ty chcesz , żeby do ciebie wróciła ?
- Nie . Chcę tylko żeby dała sobie z tym spokój .
- Słuchaj :
Wiem , że cię bardzo bolało jak latałem w okół Lethal , ale gdyby nie ona to mnie nie ma . Jej tata ma nad mną władzę . Jestem demonem ... słynny Anubis zabierający dusze to ja . Jestem panem śmierci i odpuść sobie ...
Anubis  ♥ 
- Sam bym lepiej nie napisał ... ale ja ci nie mówiłem o Lethal , ani mojej pracy .
- Gadasz przez sen i widać mówisz prawdę .
- Nikomu masz nie mówić ! 
- Okey .
- A możesz to zanieść Drasilmare?
- LUZ...
Chwyciłem list i przemieniłem się w pegaza , aby zanieść go Drasilmare .
- Hej Drasilmare ...
- Kim jesteś ?
- Eddie tylko jako pegaz .
- O.. Hej 
- Masz tu list ...
- Zostaniesz ?
- Sory , ale nie jesteś w moim typie i nawet nie nadajesz się na przyjaciela .
Odleciałem z radością bo wiedziałem , że ją zgasiłem .

Drasilmare dokończ