niedziela, 15 września 2013

Od Anubisa CD opowiadania Drasilmare

To co zrobiła Drasilmare tak mnie wkurzyło , że przemieniłem się . Moje oczy Były czerwone wręcz się paliły . Nie zwracając uwagi na to , że kocham Drasilmare rzuciłem się na nią . Zadawałem cios po ciosie . Nikt mnie nie powstrzymywał . Klacz była cała z krwi , ale dalej atakowałem .
- Jak mogłaś mi coś takiego zrobić ?! Po tym wszystkim !
- Anubis skończ bo ją zabijesz ! - Odwróciła moją uwagę Lethal
Podbiegłem do niej , a Drasilmare leżała bez ruchu . Na około niej było pełno krwi . Laura się trzęsła ze strachu .
- Lethal powiedz , że będzie wszystko dobrze .
Uroniłem łez , a potem następną i tak zaczęły płynąć z moich oczu jak potok .
- Ty płaczesz ? Po raz pierwszy ...
- Błagam zostań !
- Czy Drasilmare żyje ? - Wtrąciła się Laura
- Nie ! Nie wiem !
- Ale ona potrzebuje medyka ! - Laura już chciała biec po pomoc
- Stój ! Jeszcze jeden krok , a skończysz jak ona !
Na to Laura się przeraziła i zemdlała ... Lethal zaczęła tracić przytomność
- Anubis wyślij mnie w zaświaty do mojego ojca tam wasza magia nie działa i mogę wrócić do zdrowia ...
- Dobrze ...
Złożyłem Lethal na chrapy lekki pocałunek i się rozpłynęła . Tym razem nie było ciała bo ona była demonem.Laura się obudziła .
- Gdzie Lethal ?
- Wróciła do siebie ... - Mój oddech przyśpieszył .
Stanąłem nad bezbronną Drasilmare .
- Miałaś nas zostawić ! Widzisz co teraz masz !
Drasilmare tylko mrugała oczami bo drętwiała .
- Anubis trzeba jej pomóc . Bo zaraz się wykrwawi !
- I dobrze . Będzie mieć nauczkę !
- Ja wierzę , że masz w sobie trochę dobra !
- Tam gdzie jest zniszczona klatka jest apteczka . Przynieś ...
Laura przyniosła apteczkę i opatrzyliśmy Drasilmare .
- Mogę ją tu zostawić ?
- No ...
- Tylko jej nie zabij !
- Dobra IDŹ !
Resztę dnia leżałem przy Drasilmare . Przez moją głowę przechodziły różne mordercze myśli , ale nic jej nie zrobiłem .
Nadeszła noc i cierpiałem na bezsenność . W końcu Drasilmare się obudziła , ale nie umiała wstać bo miała połamane dwie nogi i była z pewnością strasznie obolała . Proste na jakiś czas nie będzie umiała chodzić ...

Drasilmare dokończ