niedziela, 15 września 2013

Od Drasilmare CD opowiadania Anubisa

Weszłam do snu jednego z pilnujących i zamieniłam się w to czego się najbardziej boi. zabiłam go od środka.
z pozostałymi także dałam sobie radę
Nic mnie nie powstrzyma od zemsty SŁYSZYSZ!? - krzyknęłam gdy wyszłam z jaskini.
Niby taki silny a 3 debili podrzuca na stróży - śmiałam się.
zaczęłam wypowiadać moje rodzinne zaklęcie które dawało mi nieograniczoną moc .
OCZOM NIE ZWLEKAJ - krzyczałam z góry - Z POLA WALKI UCIEKAJ
ŚMIERĆ CIE DOPADNIE , TWE ŻYCIE CI SKRADNIE !!!!!!
Odleciałam zostawiając Laurze drogę ucieczki.
Rozległy się pioruny i w przeciągu 100 kilometrów zabiły miliardy stworzeń.

Podeszłam do Lethal.
Ona ciągle się mnie bała.
Zniszczyłam mać z pudełko rzuciłam o ziemie.
Rzuciłam zaklęcie wiecznego cierpienia które pomimo wszelkich starań leków nie mogłoby jej pomóc.

( Anubis dokończ )