piątek, 13 września 2013

Od Drasilmare CD opowiadania Anubisa

Całe życie przeleciało mi przed oczami.
Nie wiedziałam co zrobić , powiedzieć.
aha.... - odparłam i poszłam do domu rozmyślając nad tą smoczycą.
Gdy wróciłam otworzyłam książkę i zaczęłam czytać o rasach koni i o mocach odpierających atak.

Rano poszłam na polanę , ona zjawiła się po mnie.

Czego chcesz idiotko? nie masz nic lepszego do roboty niż gadanie bzdur?- odpowiedziałam .
Powiedziała demonka z białą grzywą - odparła patrząc się na mnie.
W przeciwieństwie do mnie ja coś mam a nie twoje szczurze gniazdo które nazywasz ,,grzywą" ! - odpowiedziałam i odwróciłam się.
GADAJ! - krzykneła przypierając mnie silnie do drzewa , użyła mocy której nie mogłam się oprzeć.
ale.. cco? - z trudem zapytałam dusząc się
to że między Toba a Anubisem NIC NIE MA! - wypytywała nasilając moc
zzostaw mnnie!!... - mówiłam z trudem łapiąc oddech
W krzakach ktoś był.

( Anubis dokończ )