czwartek, 19 września 2013

Od Eddiego CD opo Drasilmare

Siedziałem cicho bo wiedziałem , że klacz jest tak głupia i wróci ... Nie myliłem się po krótkiej chwili Drasilmare przyleciała .
- Co przyszłaś się płaszczyć , czy może spróbujesz do mnie startować ?
- W życiu !
- No żyć nie żyjesz ...
- Weź się !
- Wiesz , że wyglądasz mrocznie ...
- Serio ? - Klacz się zarumieniła .
- Chodź ...
Klacz weszła za mną do jaskini ...
...
Gdy słońce przez szczelinę w ścianie jaskini wleciało i oznajmiło , że jest dzień właśnie nastał , obudziłem się obok Drasilmare . Nagle zerwałem się na proste nogi .
- Woow ... Stary nie wiedziałem , że ty z taką panną ... ohoho ... - Powiedział Flow szeptem
- Możemy wyjść ? - Odpowiedziałem też szeptem
Z Flow wyszliśmy na spacer .
- Matko nie wierzę ! Nie Flow to nie może być prawda !
- Ale jest ziomuś .
- Wiesz co ?! Zejdź ze mnie !
Pobiegłem , a Flow za mną ...

Drasilmare dokończ