sobota, 14 września 2013

Od Shadow

Dzisiaj pierwszy dzień w nowym stadzie, pomyślałem , że pójdę obejrzeć okoliczne tereny. Poszedłem więc nad Przeklęte Jezioro.
Było wielkie i piękne. Wszedłem do wody. Zanurkowałem. Było tam pięknie! Mrocznie i tajemniczo. Po godzinie pływania w jeziorze, pomyślałem, że pora już wyjść z wody. Kierowałem się w stronę groty. Obok groty spotkałem klacz
- Cześć
- Cześć
- Jestem tu nowa, możesz mnie oprowadzić po naszym terenie?
- Też jestem tu nowy
- To fajnie
- Extra
- Jak masz na imię?
- Shadow
- Ja jestem Diana
- Ile masz lat?
- A co cię to obchodzi?
- No, tak się zapytałam. Ja mam 10 lat.
- Ja 11
- Jesteśmy w podobnym wieku
- A co cię tu sprowadza?
- Ja, ja po prostu szukałam stada.
- Aha, to podobnie jak ja.
Nagle zaczął padać deszcz
- Choć do środka- zaproponowałem klaczy
- Okey
- Jakie masz moce?
- Ja, władam ogniem, przechodzę przez niego i biegam z prędkością światła.
- Całkiem fajne.
- A ty jakie masz?
- Ja, władam ogniem, tak samo jak ty. Umiem zabijać wzrokiem, zadaję śmiertelne ciosy, mój talizman daje mi jeszcze dodatkowe moce.
- Jakie?
- Dzięki niemu mogę pływać w lawie, mam nad nią władzę i jeszcze władzę nad wodą.
- ...

(Diana dokończ)